Pro trhovce

  • Akce se koná 10. srpna 2024 – příjezd mezi 7.00 a 9.30, odjezd je možný po skončení akce, v cca 18.00.
  • Pokud přijedete bez potvrzené registrace může se Vám stát, že nebudete vpuštěni.
    • Případný poplatek za účast bude řešen individuálně.
  • Pro návštěvníky otevíráme akci v 10.00, v tuto dobu už nesmí být v areálu hradu žádná auta (poslední bude vpuštěno v 9.30).
    • Pokud Váš stánek vyžaduje delší montáž, nebo se zdržíte, dejte nám vědět (pokusíme se Vám vyjít vstříc a situaci vyřešit).
    • Parkovat je možné zdarma na několika místech (náměstí, parkoviště za hradem).
  • Vnitřní prostor hradu (tržiště), kam je možný vjezd autem, je poměrně malý. Snažte se, prosím, pokud možno, o rychlé vyložení a přeparkování mimo areál.
  • Preferujeme stánky s předváděním řemesel:
    • Podle činnosti (a dohody) Vám vyhradíme místo na tržišti/v táboře.
    • Stánky s předváděním řemesel budou mít výhodnější podmínky účasti, tzn. po odeslání přihlášky, kde uvedete, že budete předvádět řemeslo, se individuálně dohodneme na konkrétních podmínkách.
  • Pracujeme na mapce areálu (zachycující velikosti parcel pro stánky).
    • Řádně registrovaní budou mít na místě vyznačen prostor pro svůj stánek.
  • Elektřina je k dispozici (220V i 400V).
    • Pokud potřebujete mít přístup k elektřině, vyplňte typ přípojky v přihlášce.
    • Vezměte si, prosím, s sebou co nejdelší prodlužovací kabel, pokud jej máte k dispozici.
  • Každý prodávající se zaručuje za to, že splňuje veškeré zákonné podmínky k prodeji (povolení, hygiena apod.).
    • Pokud můžete, vezměte s sebou hasící přístroj (minimálně 2 kg náplň, sněhový / CO2) s platnou známkou/revizí.
  • Jednotná cena za stánek je 400 Kč při platbě s předstihem na náš účet. Pozdní platba a platba na místě znamená navýšení ceny na 500 Kč.
    • Číslo účtu pro platbu Vám zašleme obratem po obdržení vyplněné přihlášky.
    • Pří písemném (e-mail je dostačující) odhlášení z akce do 25. 7. 2024, Vám bude vrácen registrační poplatek. Po tomto termínu je platba nevratná.
    • Po úspěšném vyplnění registrace Vám zašleme také telefonní číslo, na které se budete moci obracet s dotazy, případně řešit problémy spojené s účastí na místě.
  • Žádáme Vás o respektování rozhodnutí pořadatele, naším i Vaším cílem je spokojený zákazník.
  • Případné zvláštní požadavky (atypický stánek a pod.), návrhy a připomínky prosím pište do přihlášky, nebo přímo na stankari@rattenschwanz.cz.

Postup registrace

  1. Vyplňte pozorně registrační formulář: pište na mail – stankari@rattenschwanz.cz
    Do mailu uveďte:
    1. Jméno nebo název firmy: 
    2. Kontaktní osoba: 
    3. Telefon na kontaktní osobu: 
    4. Předvádění řemesla: ANO /NE
    Pokud máte možnost předvádět řemeslo, pokud ano, uveďte co jste ochotni návštěvníkům předvádět.
    5. Sortiment prodeje :
    Rozepište prosím sortiment, který budete nabízet
    6. Typ stánku: Nehistorický/Historický (historizující)
    Za historický (historizující) stánek považujeme dřevěnou konstrukci pokrytou látkou (zda je to len, bavlna nebo směs není podstatné), Nehistorický je pro nás především stánek s kovovou konstrukcí pokrytý plachtou z umělých vláken.
    7. Rozměry stánku: 
    Uveďte prosím v metrech (šířka x hloubka)
    8. Elektřina: ANO/NE
    Pokud potřebujete elektřinu, přivezte prosím s sebou co nejdelší prodlužovací kabel.
    9. Speciální požadavky:
    Uveďte prosím, zda máte nějaké specifické požadavky např. umístění ve stínu kvůli sortimentu apod.
  2. Vyčkejte na potvrzení registrace z mailu: stankari@rattenschwanz.cz
  3. Spolu s akceptací přihlášky dostanete pokyny pro platbu.
  4. Platbu proveďte nejpozději do 25. 7. 2024.
  5. Emailem obdržíte potvrzení platby.
  6. Odesláním vyplněné přihlášky se zavazujete k dodržování pravidel fungování tržiště a zaručujete se, že splňujete veškeré zákonné podmínky k prodeji (povolení, hygiena apod.).
Všechna práva vyhrazena | Rattenschwanz z. s.  
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!