Pro trhovce
- Akce se koná 10. srpna 2024 – příjezd mezi 7.00 a 9.30, odjezd je možný po skončení akce, v cca 18.00.
- Pokud přijedete bez potvrzené registrace může se Vám stát, že nebudete vpuštěni.
- Případný poplatek za účast bude řešen individuálně.
- Pro návštěvníky otevíráme akci v 10.00, v tuto dobu už nesmí být v areálu hradu žádná auta (poslední bude vpuštěno v 9.30).
- Pokud Váš stánek vyžaduje delší montáž, nebo se zdržíte, dejte nám vědět (pokusíme se Vám vyjít vstříc a situaci vyřešit).
- Parkovat je možné zdarma na několika místech (náměstí, parkoviště za hradem).
- Vnitřní prostor hradu (tržiště), kam je možný vjezd autem, je poměrně malý. Snažte se, prosím, pokud možno, o rychlé vyložení a přeparkování mimo areál.
- Preferujeme stánky s předváděním řemesel:
- Podle činnosti (a dohody) Vám vyhradíme místo na tržišti/v táboře.
- Stánky s předváděním řemesel budou mít výhodnější podmínky účasti, tzn. po odeslání přihlášky, kde uvedete, že budete předvádět řemeslo, se individuálně dohodneme na konkrétních podmínkách.
- Pracujeme na mapce areálu (zachycující velikosti parcel pro stánky).
- Řádně registrovaní budou mít na místě vyznačen prostor pro svůj stánek.
- Elektřina je k dispozici (220V i 400V).
- Pokud potřebujete mít přístup k elektřině, vyplňte typ přípojky v přihlášce.
- Vezměte si, prosím, s sebou co nejdelší prodlužovací kabel, pokud jej máte k dispozici.
- Každý prodávající se zaručuje za to, že splňuje veškeré zákonné podmínky k prodeji (povolení, hygiena apod.).
- Pokud můžete, vezměte s sebou hasící přístroj (minimálně 2 kg náplň, sněhový / CO2) s platnou známkou/revizí.
- Jednotná cena za stánek je 400 Kč při platbě s předstihem na náš účet. Pozdní platba a platba na místě znamená navýšení ceny na 500 Kč.
- Číslo účtu pro platbu Vám zašleme obratem po obdržení vyplněné přihlášky.
- Pří písemném (e-mail je dostačující) odhlášení z akce do 25. 7. 2024, Vám bude vrácen registrační poplatek. Po tomto termínu je platba nevratná.
- Po úspěšném vyplnění registrace Vám zašleme také telefonní číslo, na které se budete moci obracet s dotazy, případně řešit problémy spojené s účastí na místě.
- Žádáme Vás o respektování rozhodnutí pořadatele, naším i Vaším cílem je spokojený zákazník.
- Případné zvláštní požadavky (atypický stánek a pod.), návrhy a připomínky prosím pište do přihlášky, nebo přímo na stankari@rattenschwanz.cz.
Postup registrace
- Vyplňte pozorně registrační formulář: pište na mail – stankari@rattenschwanz.cz
Do mailu uveďte:
1. Jméno nebo název firmy:
2. Kontaktní osoba:
3. Telefon na kontaktní osobu:
4. Předvádění řemesla: ANO /NE
Pokud máte možnost předvádět řemeslo, pokud ano, uveďte co jste ochotni návštěvníkům předvádět.
5. Sortiment prodeje :
Rozepište prosím sortiment, který budete nabízet
6. Typ stánku: Nehistorický/Historický (historizující)
Za historický (historizující) stánek považujeme dřevěnou konstrukci pokrytou látkou (zda je to len, bavlna nebo směs není podstatné), Nehistorický je pro nás především stánek s kovovou konstrukcí pokrytý plachtou z umělých vláken.
7. Rozměry stánku:
Uveďte prosím v metrech (šířka x hloubka)
8. Elektřina: ANO/NE
Pokud potřebujete elektřinu, přivezte prosím s sebou co nejdelší prodlužovací kabel.
9. Speciální požadavky:
Uveďte prosím, zda máte nějaké specifické požadavky např. umístění ve stínu kvůli sortimentu apod. - Vyčkejte na potvrzení registrace z mailu: stankari@rattenschwanz.cz
- Spolu s akceptací přihlášky dostanete pokyny pro platbu.
- Platbu proveďte nejpozději do 25. 7. 2024.
- Emailem obdržíte potvrzení platby.
- Odesláním vyplněné přihlášky se zavazujete k dodržování pravidel fungování tržiště a zaručujete se, že splňujete veškeré zákonné podmínky k prodeji (povolení, hygiena apod.).