Bitva Budyně

Pro trhovce

  • Akce se koná 12.8.2017 – příjezd mezi  7.00 a 9.30, odjezd po skončení akce, cca 17.00 – 18.00.
  • Pokud přijedete bez potvrzené registrace může se Vám stát, že nebudete vpuštěni.
    • Případný poplatek za účast bude řešen individuálně.
  • Pro návštěvníky otevíráme akci  v 10.00 v tuto dobu už nesmí být v areálu hradu žádná auta(poslední bude vpuštěno v 9.30).
    • Pokud Váš stánek vyžaduje delší montáž, nebo se zdržíte, dejte nám vědet (pokusíme se Vám vyjít vstříc a situaci vyřešit).
    • Parkovat je možné zdarma na několika místech (náměstí, parkoviště za hradem).
  • Vnitřní prostor hradu (tržiště), kam je možný vjezd autem, je poměrně malý. Snažte se, prosím, pokud možno, o rychlé vyložení a přeparkování mimo areál.
  • Preferujeme stánky s předváděním řemesel:
    • Podle činnosti (a dohody) Vám vyhradíme místo na tržišti/v táboře.
    • Stánky s předváděním řemesel budou mít výhodnější podmínky účasti, tzn. po odeslání přihlášky, kde uvedete, že budete předvádět řemeslo, se individuálně dohodneme na  konkrétních podmínkách.
  • Pracujeme na mapce areálu (zachycující velikosti parcel pro stánky).
    • Řádně registrovaní budou mít na místě vyznačen prostor pro svůj stánek.
  • Elektřina je k dispozici (220V i 400V).
    • Pokud potřebujete mít přístup k elektřině, vyplňte typ přípojky v přihlášce.
    • Vezměte si, prosím, s sebou co nejdelší prodlužovací kabel, pokud jej máte k dispozici.
  • Každý prodávající se zaručuje za to, že splňuje veškeré zákonné podmínky k prodeji (povolení, hygiena a pod.).
    • Pokud můžete, vezměte s sebou hasící přístroj (minimálně 2 kg náplň, sněhový / CO2) s platnou známkou/revizí.
  • Jednotná cena za stánek je 400 Kč při platbě došlé do 30. 6. 2017 na náš účet. Pozdní platba a platba na místě znamená navýšení ceny na 500Kč.
    • Číslo účtu pro platbu Vám zašleme obratem po obržení vyplněné přihlášky.
    • Pří písemném (e-mail je dostačující) odhlášení z akce do 25. 7. 2017, Vám bude vrácen registrační poplatek.  Po tomto termínu je platba nevratná.
    • Po úspěšném vyplnění registrace Vám zašleme také telefonní číslo na které se budete moci obracet s dotazy, případně řešit problémy spojené s účastí na místě.
  • Žádáme Vás o respektování rozhodnutí pořadatele, naším i Vaším cílem je spokojený zákazník.
  • Případné zvláštní požadavky (atypický stánek a pod.), návrhy a připomínky prosím pište do přihlášky, nebo přímo na stankari@rattenschwanz.cz.

Postup registrace:

  1. Vyplňte pozorně registrační formulář: Stánkaři a trhovci 2015
  2. Vyčkejte na potvrzení registrace z mailu: stankari@rattenschwanz.cz.
  3. Spolu s akceptací přihlášky dostanete pokyny pro platbu.
  4. Platbu proveďte nejpozději do 30. 6. 2017.
  5. Emailem obdržíte potvrzení platby.
  6. Odesláním vyplněné přihlášky se zavazujete k dodržování pravidel fungování tržiště a zaručujete se, že splňujete veškeré zákonné podmínky k prodeji (povolení, hygiena a pod.).